Sunday 29 January 2012

~sayAng tapi seMua dah Berakhir~

Hari nih rasanya dh betul2 dapat jawapannya daripada kamu, dan jawapan itu cukup2 memedihkan~ air mata berguguran sambil membaca teks yang kamu hantar...terima kasih kerana sekali lagi membuatkan air mata saya mengalir...

saya cuba tabahkan diri, cekalkan hati untuk menayakan sebabnya, dan jawapan yang kamu berikan ternyata hebat sekali iaitu SAYA BELUM BERSEDIA, erm hebat ya jawapan tu...tp saya xtau sy patut berputus asa ke x, sbb saya tahu hati saya amat menyayangi kamu~ kalau x, sy dah lama lupakan awak..

sampai sekarang belum ada yang mampu membuka pintu hati saya, kerana sudah 4 tahun awk bertakhta dalam hati saya...sampai bila2 pun, kamu tetap pemilik tunggalnya...tapi msg terakhir saya tetap kamu xbalas kan...xperlah...biar kamu terus mengapai cita2 kamu..sy xkan menghalangnya kerana saya tidak ada hak pun utk menghalangnya...

walau mcm mana sayangnya saya pada kamu, kamu tidak pernah sedar kan...wlpn betapa sedihnya, kamu tetap tidak akan peduli kan...jd biarlah sy tanggung semua nih sorang2, terima kasih sbb pernah hadir dlm hidup sy... I Love u...

No comments:

Post a Comment