Tuesday 7 February 2012

~Masih miliKmu~

Sudah lama saya tinggalkan blog ini...saya tak tahu sama ada kamu pernah baca atau langsung xpernah buka pun  blog ini...sememangnya saya menulis blog ini khas untuk kamu, tapi saya rasa kamu tidak kisah tentang semua nih kan, sbb saya langsung x penting untuk kamu...

walaupun skrg sudah ada pengantinya, tapi kamu masih tetap kat hati saya, saya cuba untuk melupakan kamu dengan menerima orang lain tapi rupa2nya ia tidak berkesan jugak, saya tidak mampu menipu perasaan saya sendiri walaupun acap kali saya cuba...bila berhadapan denganNYA~ wajah kamu yang muncul di minda saya, kebahagiaan dan kesejahteraan kamu yang menjadi doa pertama saya..

Kenapa??? kenapalah saya terlalu menyayangi kamu sedangkan kamu langsung xpernah menghargai saya??? Benggang dengan diri sendiri, marah dengan kedegilan diri...saya benci diri saya sebab dia terlalu menyayangi diri kamu...
:'(

No comments:

Post a Comment