Tuesday 6 December 2011

~Mimpi......

semalam aku bermimpi tentang dia...indahnya mimpi itu, bagaikan meronta-ronta kegirangan diri ini dalam alam mimpi tersebut...dalam mimpi itu, aku dapat merasakan hangat tangan dia memegang tanganku, pandangan matanya yg betul2 membuatkan diriku berasa bahagia....walaupun aku sedar itu hanya satu mimpi...tp perasaan dalam mimpi itu xkan mampu aku lupakan...kerana ia sungguh indah sekali dan ia bagaikan benar terjadi....thx God sebab membenarkan diri ini merasakan saat2 kebahagiaan walaupun hanya dalam mimpi....dan ia akn sentiasa menjadi kenangan indah dalam diri ini...

namun begitu, Mimpi yg sungguh indah tetap berakhir dengan air mata....knp pula tiba2 dalam mimpi itu, semua itu hanya satu penipuan??? mengapa org yg saya sayang menyanyangi sahabat baik saya sendiri???? sedangkan, sahabat saya itulah yg menjadi pendorong kepada diri sy agar meneruskan perhubungan ini........apakah makna di sebalik mimpi ini??? adakah ini satu petunjuk daripadaNYA, yg menyuruh diri ini agar berhenti berharap???

Kalau ini betul2 petanda daripadaNYA~ buktikanlah ia sekali lagi, agar diri ini mampu menerimanya dgn redha, dan pasrah...

No comments:

Post a Comment