Monday 5 December 2011

~CukuPlah...saYa dh xsaNggup lagi.... :'( ~

selepAs 17 hari kita bercakap telefon, xkan kamu dh xde pepe nk beritahu diriku??? hanya itukah penjelasan yg mampu kamu berikan kepada diriku???? xkan semuanya berakhir begitu sahaja...sedangkan aku telah hampir 4 tahun menunggumu...xkan xtergerak langsung hatimu utk memulihkan keadaan ini (T___T) ??? xkan diriku x membawa sebarang makna dalam hatimu???

PLA....Saya sayang kamu seikhlas hatiku...dan tidak pernah pun terdetik di hatiku ini utk melukakan hatimu, kemunculan diriku hyn utk sama2 berkomgsi suka dan duka hidupmu ...aku tidak diminta utk dijaga ibarat tuan puteri, cuma cukuplah bagi diriku merasai dihargaimu....aku tdk minta kamu umunkan yg aku tmn istimewamu...tp cukuplah kamu tidak malu utk mengaku siapa diriku jika terserempak dgn rakan2mu....Aku berharap, satu hari nanti kamu akan sedar akan kehadiran diriku ini mampu mengembirakan dirimu.. Love U..




No comments:

Post a Comment