Sunday 11 December 2011

~mEmorY boUt U~


saya harap yang awak akan selalu layan saya camnih...memang happy betul2 tgk post awk camtu, terasa terharu sangat~sbb awk yg post, kalau org lain yg post, ia xbermakna langsung buat saya....tp itulah kali pertama dan kali terakhir awk post kan... :'(
awk tau x, kaau time sy rasa sedih dan rindu kat awk...sy akan selalu pergi tengok balik post2 yg awak pernah post kat sy, wlpn dlm fb awk tu dh ada byk sgt2 post, tp sy sanggup mencarinya, sbb post2 camnih mmg memberikan seribu kenangan manis buat diri saya....
 Malam tu kita chat smp lewat malam, awk kata awk ngatuk tp awk still temankan saya smp kul 4 pagi, awk siap kata nk kira bintang sama2 ngan saya...awk kata malam tu, ada 12 bintang kat langit, tp sy kata tu tarikh kelahiran awk...awk pun kata, yekew..emm, boleh plak awk kata camtu kan....saya srh awk tdo, tp awk kata xmenagapa, awk kata kalau dh ciap kira bintang, msg jerlah awk, tp sy kata hp sy rosak...dan awk kata, xpe, sy tmn awk malam nih...xsangka saya yg awk boleh ckp camtu...sweet betul awk malam tu, sy ingat lagi time tu, awk pesan kat sy, jgn tdo lewat2 tau, nnt awk sakit...caringnya awk time tu...em, sy betul2 berharap yg kita boleh begitu selama-lamanya dan berkekalan...tp sy sedar semua tu hanya angan2..tp pepe pun sy nk awk tau yg saya sayang awk sgt2, dan akan sentiasa mengingati saat2 ini...even skrg kita dh cam xde pepe, tp sy still menunggu awk..
maafkan saya kalau saya pernah menyakiti awk dan membuatkan awak tertekan, sebenarnya saya xde niat langsung nk buat awk sedih, dalam hati saya, cuma nk tgk awk gembira selalu jer...even skrg kita dh camnih, sy still akan doakan awk sentiasa sihat, diberkati, bahagia dan berjaya dalam idup awk...Love u forever my dear...

No comments:

Post a Comment