Monday 12 December 2011

~ i sTiLL waiTing for MiracLe~

12/12/11 bermaksud, sudah 3 minggu lebih kita x berhubung...rindunya kat kamu...tapi saya hanya mampu memendamkan rasa rindu itu dalam hati sy, dan kadang2 ditemani linangan air mata...sesungguhnya ia amat menyeksakan apabila rasa rindu hanya mampu dipendamkan dalam hati jer...

kalau boleh, sy nk jer msg kamu dan tyn khabar kamu...adakah kamu dlm keadaan yg baik??? awk ok ke x skrg?? huhu...tp sy xmampu nk lakukan semua tu, krn sy bukanlah siapa2 dlm hidupmu...sy hanya satu insan yg xpenting dlam hidup kamu dan siapalah diri sy untuk bertanya khabar ttg dirimu...tetapi diri kamu pula merupaka  insan yang paling penting dalam hidup saya....bila saya rindu awk, saya hanya mampu mengadu dlm blog nih, sbb saya xde keberanian lagi untuk menaruh harapan pada dirimu, sy takut sy akan berduka lagi...sememangnya, saya amat menyayangi kamu....



I just want to tell u that, u r my first love and i really love u....i never play with love that y i choose to be single and waiting for u...but i hope that i wont wait for u for the rest of my life, because i hope, u will come and grab my hand,then u will tell me...u no need to waiting anymore, here i come for u..to give happiness... i will make u bring happiness in your life my dear....em..how sweet if this happen in my life......If this was a dream..i will pray for this dream to come true...huhu

No comments:

Post a Comment