Saturday 21 April 2012

~Love U~

Hari nih genaplah 3 bulan sy berkenalan dgn dia...wlpn 3 bulan, memori demi memori yang tercipta....xsangka di sebalik pertemuan kami ini betul2 telah mencorakkan satu kehidupan yang baru dalam hidup saya.... Dia biasa jer, tp saya suka tgk dia...sedar x sedar sy dah tersenyum bila teringatkan muka dia....lucu jugak dia nih.


Tak pernah saya dengar dia mengeluh nk melayan kerenah saya yang mcm2 nih...dia turut jer....wlpn ada sekali dua tu dia cam letih melayan kerenah sy, tp dia still cuba tunaikan apa yang saya inginkan....awak dah banyak manjakan saya, kalau awak xde nanti...mst sy akn sedih sgt2, sbb dah xde org nak manjakan saya lagi...huhu, awak dh janjikan, yg awk xkan tinggalkan saya....jgn biarkan sejarah hidup sy berulang lagi ya...

Indah sekali cinta antara kita....hyn mampu berterima kasih kepada pencipta diri ini kerana memberi peluang kepada diri ini merasakan cinta yang begitu indah, xsangka yg akan memperolehi semua nih, ia terlalu bermakna  untuk diri ini....

 I love u so much my dear....thxQ for everything :)

No comments:

Post a Comment