Wednesday 25 April 2012

~feeLing~

Rupa-rupanya saya pun tahu untuk cemburu....ingatkan xde, tapi kuat jugak cemburu tu....knplah nak cemburu??? Bukannya ada pepe pun~ kalau dpt pikir waras cam nih selalu xpe lah, xdelah nk merajuk x tentu pasal, nih tidak, kdg2 bila blur tu, pikir benda2 negatif jerlah....dh semua benda mmg berkemungkinan untuk berlaku kan, xde benda yang mustahil....haiz...nilah yang menghantui pikiran sy bila cemburu mulai singgah di hati ini....

saya sedar dia seorang yang setia, tetapi saya jadi x yakin kerana dia seorang lelaki....x mungkin ada kucing yang x makan ikan kat dunia nih....erm, kalau sayang olok2 xpelah, x sakit plak hati nih, blh biarkan jer kalau dia nk cari yang lain...tp skrg dh syg betul2, mcm mn nk biarkan???? tp kalau dia nk cari yang lain jugak, nk menghalang pun xde gunannya lagi, nk x nk terpaksa mengalah, tp takut hati nih jer yg x mampu menerima luka ini sekali lagi...

dah banyak penjelasan demi penjelasan yang dia berikan yang bahawa dia seorang yang setia, tp knp kdg2 tu rasa cemburu tu still ada erk? ke sy yang jad terlalu berhati-hati selepas sekali menerima pengalaman pahit nih???? Mula2, sy x berani nk menyayangi dia, sbb saya takut pisang berbuah 2 kali, tp tanpa saya sedari, sy dh peringkat amat menyanyanginya....bila dh sampai peringkat nih, mulalah nk cemburu, bila cemburu, mulalah takut untuk kehilangan....tApi, bila makin takut, makin byk karenah yang timbul....silap2 ari bulan, dia tinggalkan gitu jer, bukan sbb dia curang, tp x tahan dgn perangai sy yang mengada-ngada nih...haiz, mcm2 plak yg dipikirkan nih.....teruk jugak aku nih rupa2nya....huhuhu

Dah sayang tu kenalah ngaku, tp bila dia tyn byk2 kali rasa nk jer cekik..,nk sy ngaku brp kalai baru kamu nk percaya??? sy malu la awak...hahahaha~ dah2 la tyn camtu, nnt kamu tyn byk2 kali, sy fikir, kamu nk tinggalkan saya plak....so dh2 la, sy dh ngaku dlm nih yg sy syg awk sorang jer CMH~ ok ;)

No comments:

Post a Comment