Thursday 20 October 2011

~sebak rAsanYa~

Sudah 12 hari aku menanti khabar berita darimu…tp penantianku hanya sekadar penantian…aku tidak pasti yang kamu pernah merindui aku atau tidak…tp yg aku pasti, I miss U so much…dalam tiap2 masa kamu sentiasa ada di fikiranku….sehingga ke mimpiku turut didatangi kamu.. tp kenapa? Kenapa?kenapa? Adakah aku yg perlu memulakannya kembali? Kalau itu mampu menjernihkan keadaan ini, aku sanggup, aku sanggup buang semua egoku di depanmu…
Tapi tolonglah fahami, aku bukannya begini kepada semua org, hyn pada kamu sy sanggup buat seperti ini….meskipun ada yg ingin memikat hati ini, tetapi aku tetap teguh, dan setia kepada kamu. Kenapa kamu xnmpk semua ini, adakah kamu masih ragu2 dengan kesetiaanku? Adakah perlu aku tunjukkan segala keikhlasan dan kesetiaanku terhadapa dirimu? Xmampukah kamu utk ungkaikannya sendiri andai kamu juga ada perasaan terhadap diriku ini….
Sy nk beritahu awk, yg saya dh byk berubah demi awk….tp sy xharap semua perubahan yang sy lakukan ini memerlukan saya utk menjelaskan dr a-z…sy harap kamu dpt melihat dan menilai sendiri apa yg sy telah lakukan kepadamu. Kamu sedar x, gadis montel itu sudah makin tidak kelihatan? Kamu sedar x, gadis yg kurang penyabar itu sudah mulai menjadi gadis yg penyabar? Kamu sedar x gadis itu sudah makin hilang dirinya sendiri dan cuba berubah utk menjadi yg terbaik di matamu? Sedarkah kamu ttg perubahannya itu?
Sudah 3 thn penantian gadis bodoh itu, tp dia tetap menunggu dirimu..sbb dia percaya yg kamu adalah orgnya, yg akan membawa seribu kegembiraan dan mencoretkan sejuta kenangan indah di memorinya….Boleh x kamu beritahu gadis bodoh itu, apa yg dia patut buat bila tidak mendengar sebarang khabar berita dr dirimu? Kerana dia sudah hmpr gila bila dia tidak mendengar khabaran drmu….Percayalah kepada gadis bodoh itu, yg dia ikhlas menyayangimu, sygnya tidak bersebab… Tolonglah jgn buat dia camnih lagi…dia dh xtahan dgn semua dugaan ini…
Dia Cuba utk memahami situasi kamu, krn kamu kata blm masanya lagi utk mereka teruskan perhubungan ini. Kamu punya komitmen yg besar, gadis tu kata xpe, dia tunggu. Tp sepangjang penantian tu, xboleh ke kita kekalkan hubungan kita sebagai seorang teman? Xboleh ke kita berhubung mcm kwn biasa? Xkan terus xboleh contact masing2, dan biarkan dia menunggu tanpa sebarang khabar berita…awk rasa dia x menderita ke, bila dia terpaksa berlagak gembira depan semua org sedangkan hati dia betul2 merana kerana dirinya seperti diasingkan oleh orang yang dia sayangi….
Syg dia kepada kamu tidak berbalas bagi…dirimu sudah menjadi sebahagian dr hidupnya, dalam doanya kepada kebahagiaan keluarganya turut tersebut namamu, agar dirimu turut memperoleh kebahagiaan yg sm…boleh x, tolong jgn hancurkan hatinya lagi….tolonglah.. :’(
Mengapa kamu harus buat aku bersedih begini? Mengapa? Sedangkan aku cuba utk menjaga hatimu………….

No comments:

Post a Comment