Saturday 15 October 2011

~maaFkan aku, saYangku~ bErilah diri ini peTunjuK

Kamu masih semuanya~ knp??? knp harus aku biarkan kamu yang kawal hidupku? sedangkan aku pun masih single kan, sbb kamu xdeclare pepe, tp knp aku rasa bersalah sgt2 ngan kamu, bila aku cuba utk bersama org lain? serius aku cakap, aku rasa bersalah yg teramat dgn kamu....tp maaflah, sy xde niat pun nk buat camtu kat kamu, cuma masa tu ati sy tgh panas, terasa cam nk mencabar awk...sbb tu sy buat keputusan dlm keadaan emosi xmenentu...
kepada kamu yg telah sy ckp ingin mencuba tu, sy minta maaf, sy akn penjelasan ttg semua tu...harap awk memahaminya, semoga awk jumpa org yg lebih sesuai utk awk....hati sy dh berpunya, maaflah, andai masa sy kata ingin mencuba itu dgn niat yg xbrp baik...
kepada penciptaku, kamu tunjukkanlah jalan yg terbaik utk diriku ini, berilah diri ini petunjuk....sama ada sy patut ke x meneruskan penantian ini? berilah aku panduan utk menyelesaikan masalah ini....saya harap sgt2 sy dpt hadapinya dn boleh buat keputusan yg tepat......
sbb sy dh xlarat nk hadapinya, skrg, xtau, knp mudah jer sy mengalir air mata utk si dia yg xpernah ingatkan diri saya ini...sy betul2 letih, tp pd masa yg sm...sy syg dia sgt2,, even dia dh byk lukakan hati saya, tp sy still sayangkan dia....berilah diri ini petunjuk....

No comments:

Post a Comment