Friday 7 October 2011

~rinDu~

malam nih aku betul2 rindu kat dia~aku mmg xnafikan yg aku kata yg akau akn melupakannya...tp diri aku sebenarnya sedar 1 hakikat yg aku xkan pernah dpt melupakannya utk selama2nya kerana dia sudah terpahat d hatiku ini. mmg1 aku yg minta utk tarik diri dlm perhubungan ini tp dlm atiku tdk ada niat pun utk melupakan kamu, semua itu hanya kata2 yg aku luahkan kpd kamu agar kamu sedar akn kewujudan diriku ini, dan aku juga xingin diriku hidup d awan2gan yg mengatakan suatu ari nnt kita akan bersama~aku xnk semua tu, aku xnak....biarlah aku menyimpan sayangku padamu dlm hati ini saja...aku terima dgn ketentuan takdir yg menemukan kita berdua, namun ia xmenyatukan kita...
malam ini, aku menjelah semua profile mu....semua detik2 kita kat camp terpancar dlm mindaku, aku teringat senyumanmu, reaksimu masa2 1st2 kita berjumpa...apa yg bermain dlm mindaku hynlah diri kamu...di saat2 diri ini merinduimu, adakah dirimu turut merasakan kerinduan ini walaupun utk bbrp saat??? emmm...aku pasti yg kamu tdk rasakan semua itu, krn aku sedar, aku bukan insan penting dlm hidupmu...
hari demi hari, aku mkn sedar yg cintaku padamu mmg sudah lama wujud, cuma pd awalnya shj yg diriku cuba menafikannya, tp sedar x sedar diri ini sudah menyukai kamu sjk 3 thn yg lalu....tp syg, semua tu kamu x sedar pun....dan diriku pula x punya keberanian utk memberitahu kamu yg aku sudah jth cinta padamu pada pertemuan pertama kita lagi...dan kamu hyn tau yg aku jth cinta padamu, apabila aku menuntut di menara gading...andai bisa, aku ingin menceritakan semua ini kepada kamu, ttp kamu xpernah memberi diriku peluang utk menyatakannya...

maafkan aku, kerana tidak cuba pertahankan cinta yg wujud d hatiku ini, kerana aku merasakan diri ini bkn yg terbaik buatmu...aku sedar akan kekurangan diriku ini, wlpn cintaku tidak kamu balas, namun percayalah tiada dendam d hatiku ini, aku akn selalu mendoakan kebahagiaanmu....love u, jz want 2 see yr happiness...
kenangan terindah yang pernah aku ada bersamamu adalah bersama lagu kesukaanmu ini...kerana aku merasakan diriku pernah wujud dlm coretan hidupmu wlpn hyn utk beberapa detik je....

No comments:

Post a Comment