Monday 12 March 2012

~ i jz found that I falling in love again~

Setelah seharian pada hari itu, saya mencari keraguan~ adakah diri ini menyayanginya? dan betul2 ke kalai ini saya jatuh cinta lagi? ternyata, saya memang jatuh cinta, tapi mengapa saya ragu-ragu untuk mengakunya?

Bila dia cakap dia nk lepaskan saya kalau saya mampu bahagia, saya rasa sedih dan xsanggup untuk dilepaskan, maksudnya, saya sudah mulai berharap kepada dia agar menjadi yang satu di hati ini...memang saya x nafikan penangan cinta pertama saya amat kuat sekali, tapi insan yang boleh buat saya jatuh cinta sekali lagi ini ternyata hebat..sbb sebelum nih dh 3 org lelaki lain saya hampakan harapan mereka...tetapi untuk dia, saya terima dengan mudahnya...

Erm...tapi sekarang bila saya makin menyayanginya, saya makin takut untuk mengaku di hadapannya kerana saya takut saya akan kehilangannya, dan ketika waktu itu, pasti amat menyedihkan saya...sampai bila saya nak ego dengan diri saya untuk mengaku yang saya dah betul2 sayangkan dia, dan saya amat terharu dengan apa yang dia buat untuk memikat hati sy...

Air matamu, betul2 buat saya terharu...kesungguhanmu betul2 buat hati saya tersentuh...saya minta maaf kerana masih xberani mengaku semua ni di depan kamu...

No comments:

Post a Comment