Sunday 5 August 2012

~ reDup hati, didUstai lagi ~

Baru berbaik kejap, dia buat lagi perangai tu...mmg dh xblh ubah dah kut...patut ke aku tinggalkan dia, aku dah buntu...aku salah menyayangi org yg x sepatutnya...di saat2 aku paling risaukannya, boleh plak dia hyn ckp semua tu hyn sekadar gurauan...ia btl2 mencabar kesabaran aku...aku mmg pantang ditipu....

aku xtau camne lagi nk buat dia sedar akn kesilapan dia, aku mengaku mmg semua tu x blh salahkan dia sorang saja, tp jgnlah guna kesihatan diri sendiri utk buat aku risau, utk buat aku fikir bukan2....sedihnya aku dengan sikap dia...mmg dia masih blm matang....mmg dia bukan lelaki jenis yg i idamkan,,,tp i sanggup terima dia seadanya...aku x pernah pun bandingkan dia dgn mana2 lelaki utk sakitkan hati dia...knp dia msh xfikir semua tu... :(

Apa harus ku buat???????????????

No comments:

Post a Comment