Wednesday 23 May 2012

T___________T

Rasanya dh lebih 10 kali kut saya col dia...knp dia xangkat phone? xkan dh tdo, kalau nk tdo pun x msg kat sy dulu....saya dh cuba siapkan tugas sy dgn cepat td, tp apakan daya kalau ramai yang mempunyai masalah...terpaksalah settlekan satu2.......em, salah saya lagi kut. tp jgnlah sampai x angkat col...risau tau, maunya malamnya gelisah~ silap2 x dpt tdo...camnelah nk tdo nih, kalau msg x reply, col x jawab...erm, camne?????? mata dah berair nih.... xkn nk nagis lagi malam nih, xboleh2~ saya xblh lemah....
Tapi camne???? dh nagis nih...dia kat mana? knp xangkat col? erm...knp semuanya pikiran negative jer nih????

Takkan dia merajuk smp xnk angkat col....td pun dia ckp gitu2 jer time col....huhu~ camne nk handle semua nih? xkan nk bertambah satu masalah lagi??? dhla minggu kritikal nih, byk benda kena settlekan, sy x leh lemah, byk lg tanggungjawab saya nih~ camne nk buat dia fhm nih???? em, bukan sengaja abaikan dia, sy dh cuba yg terbaik utk temani dia...

Tadi tdo pun, sy sanggup bgn semata2 nk teman dia...huhu~ erm...camne nih?????? sakit atinya mak... T__T haiz...camne nk buat dia fhm????? camne?????????????????????????????????????
erm~ col x angkat2 jugak....

No comments:

Post a Comment