Monday 11 July 2011

Fuhhh~

malam ni aku terasa jiwa aku kacau sgt~ aku semakin meragui apa yg dibuat aku nih~ betul ke x? apa yg sedang sy lakukan ini, patutkaha aku terus bergantung harapan pada yg xpasti nih....memang byk betul masalah yg menimpa~
sekarang nih, tambah plak masalah mama~ sbg anak, xkiralah masalah apa pun aku kena dengar semua masalahnya dn aku hrp itu akan meringankan sikit bebannya, mungkin bebannya akan berkurangan, tp beban aku yg makin bertambah~
kalaulah nak share semua masalah dgn semua org, nnt apa plak kata orgkan, ingatkan dia jer ada masalah, org lain xde ker~ so aku simpan la sebhgn drpd masalah tu utk aku settlekan sendiri wlpn bebanan dia agk berat~ haiz...dh nasib aku, xabis2 dibelengu masalah~ aku terima, aku terima...wlpn ia mmg berat utk aku terus memikulnya....

No comments:

Post a Comment